FAQ - Veel gestelde vragen


        WANNEER WORDT MIJN BESTELLING GELEVERD?

        • Leveringstermijn België: 2 werkdagen

        • Leveringstermijn Nederland: 2 werkdagen

        • Leveringstermijn Luxemburg: 3 à 5 werkdagen

        • Leveringstermijn Frankrijk: 3 à 5 werkdagen

        • Andere landen  - op aanvraag kan vervoer geregeld worden

        Wij streven er naar om alle pakketten binnen deze termijn te leveren. Indien je bestelling vertraging zou oplopen, brengen wij je hiervan op de hoogte.

        HOEVEEL VERZENDKOSTEN BETAAL IK?

        Voor consumenten geldt: Bestellingen onder de € 100 worden geleverd aan een verzendkost van € 5.95 Bestellingen vanaf € 100 worden gratis geleverd. Bestellingen afhalen is mogelijk.
        Voor Dealers en B2B klanten geldt: Bestellingen onder de 395 euro excl BTW worden geleverd aan een verzendkost van 9 euro (excl BTW). Daarboven is het gratis, behalve indien het gaat om exceptionele zendingen.

        WAT ZIJN DE LEVERINGSMOGELIJKHEDEN?

        Levering met pakket
        Ophaling

        KAN IK MIJN PAKKET ONLINE VOLGEN?

        Ja, je pakket wordt verzonden en kan je volgen via de Track en Trace code.

        Met deze code kan je de status van je bestelling opvolgen. 

        IK HEB GEEN VERZENDBEVESTIGING ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

        Het kan zijn dat de verzendbevestiging wordt tegengehouden door de spamfilter van je mailbox. Wij raden je aan om je spam-filter-instellingen te controleren en deze indien nodig aan te passen. Mocht je toch nog verdere problemen ondervinden, dan kan je onze klantendienst steeds contacteren.

        WAT ALS IK NIET THUIS BEN OP HET MOMENT VAN DE LEVERING?

        Indien je niet aanwezig bent op het moment van levering wordt er een bericht nagelaten in je brievenbus en kan het pakket opgehaald worden in het dichtstbijzijnde postkantoor.

        KAN IK EEN BESTELLING AFHALEN?

        Ja, je kan een pakket GRATIS afhalen zodra het klaar is.

        KAN IK ZELF BEPALEN WANNEER MIJN PAKKET GELEVERD WORDT?

        Helaas is het niet mogelijk om de bezorgtijd van je levering zelf te bepalen. 

        KAN IK MIJN LEVERINGSWIJZE NOG AANPASSEN NA HET PLAATSEN VAN MIJN BESTELLING?

        Van zodra je bestelling is geplaatst, kan je geen aanpassingen meer doorvoeren aan de leveringswijze. Ook de klantendienst kan hier geen wijzigingen meer in aanbrengen.

        IK HEB EEN PRODUCT ONTVANGEN DAT NIET GOED PAST. WAT MOET IK DOEN?

        Contacteer binnen de 15 dagen onze klantendienst. Je kan een andere maat/versie meteen bestellen op de website. Zo heb je snel een nieuwe maat/versie. Het product dat niet goed paste kan je terugsturen in originele verpakking. Wanneer wij het product terugkrijgen en na inspectie hebben kunnen vaststellen dat het in nieuwe staat verkeert, zullen wij het product terugbetalen. Vermeld dus zeker je IBAN rekeningnummer en BIC code. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

        Je bent uiteraard ook steeds welkom. Ter plaatse kan men jou meteen een gepaste oplossing aanbieden.

        IK HEB EEN PRODUCT ONTVANGEN DAT Ik TOCH NIET WENS. WAT MOET IK DOEN?

        Contacteer binnen de 15 dagen onze klantendienst. Je kan het ongebruikte product terugsturen in originele verpakking. Wanneer wij het product terugkrijgen en na inspectie hebben kunnen vaststellen dat het nog in nieuwe staat verkeert, zullen wij het product terugbetalen. Vermeld dus zeker je IBAN rekeningnummer en BIC code. Verzendkosten worden niet terugbetaald.

        Je bent uiteraard ook steeds welkom. Ter plaatse kan men jou meteen een gepaste oplossing aanbieden.

        IK HEB EEN VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

        Onze pakketten worden manueel verwerkt en verpakt. Hierdoor kan het helaas gebeuren dat we een fout maken bij het sorteren van de producten. We zetten dit dan ook graag recht mocht dit uitzonderlijk toch voorvallen. 

        Breng onze klantendienst meteen op de hoogte en laat ons weten wat je precies hebt ontvangen. We zullen meteen nagaan wat er is fout gelopen tijdens de verwerking en het nodige doen om jou de juiste producten te bezorgen.

        Je bent uiteraard ook steeds welkom. Ter plaatse kan men jou meteen een gepaste oplossing aanbieden.

        IK HEB EEN BESCHADIGD PRODUCT ONTVANGEN. WAT MOET IK DOEN?

        Indien je een beschadigd product hebt ontvangen, neem dan meteen contact op met onze klantendienst via het  contactformulier. We zullen je vragen om het artikel retour te zenden.

        Noteer dus zeker je IBAN rekeningnummer en BIC code op het retourformulier.   Zodra wij je pakket hier toekrijgen, sturen wij je een nieuw product op of gaan we over tot terugbetaling indien er geen voorraad meer beschikbaar is. 

        Je bent uiteraard ook steeds welkom. Ter plaatse kan men jou onmiddellijk een gepaste oplossing aanbieden. 

        IK HEB 2 OF MEERDERE BESTELLINGEN APART GEPLAATST. KAN IK DEZE SAMEN LATEN VERZENDEN?

        Dit is helaas niet mogelijk. Alle bestellingen worden apart in onze systemen behandeld en verzonden. Wij raden je dus aan om alle gewenste producten in één keer te bestellen.